Open Art


Narzędzie zbrodni.
Insight Institute


ARTIST & MASTERMIND

Pytanie o źródło twórczości odzwierciedla próbę upostaciowienia zalążkowości aktu podług założenia, iż czasownik z konieczności wynika z rzeczownika, który należałoby odnaleźć ― lub bardziej fachowo, iż ex nihilo winno się oswoić poprzez relatywizację do nihil novi sine communi consensu.

Paweł Rewucki



ARTIST & MASTERMIND © Paweł Rewucki



NAKED BEING

W mistycyźmie poetyckim nie chodzi o kapryśną zaświatowość, lecz o organiczną przyjemność czerpaną z naturalnie rozbudzonego uwrażliwienia na zewsząd otaczającą natychmiastowość, ujętą w jedną z nieprzebranych form estetycznych bez wysiłku i ― na później.

Paweł Rewucki



 Naked Being © Paweł Rewucki



LINGUA 101

Nie sposób wyodrębnić się bez odwołania do ogólników i na powrót ― upowszechnić bez rozpraszania w partykularyzmach z tego powodu, że własne istnienie to wykroczenie poza naturę, która jest czystą nicością ― i w zupełności wszystkim.

Paweł Rewucki



Lingua 101 © Paweł Rewucki



NO SALVATION

Spotkałem w metrze staruszka ubranego na czarno. Siwego, dobrego. Przez minutę był moim Panem Bogiem. Gdy mijaliśmy się przy wyjściu, skinął uprzejmie kapeluszem. Pomyślałem: "Takich rzeczy lepiej nie pamiętać".

Paweł Rewucki



No Salvation © Paweł Rewucki



VAGINO PLASTIC

Część tej kulturowej gry wymaga zanurzenia w miejskości ― beton głosi swą prawdę bez słów, światła i zapachy niosą sens też ― dusza miasta, która bierze, co chce, a zostawia tak niewiele, że ― technicznie rzecz biorąc ― zabija i wskrzesza na miejscu bez świadków innych niż to skrzyżowanie i most, może.

Po ile taryfa nocna?

Paweł Rewucki



Vagino Plastic © Paweł Rewucki 


Chcesz wyrazić uznanie dla pracy autora?
PayPal